§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Oferowane produkty są własnością Daniela Gogulskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą DANGO MultiTech Daniel Gogulski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 754-264-82-09 , REGON 160215340.

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z oferty i określa zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość.

§ 2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą DANGO MultiTech Daniel Gogulski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 754-264-82-09 , REGON 160215340
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klient, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów.
  8. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  9. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3 Kontakt

  1. Adres Sprzedawcy: 46-050 Raszowa, ul. Ozimska 25
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: 4advx.kontakt@gmail.com, dango.multitech@gmail.com
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 693721944
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 56 1050 1504 1000 0097 6557 9892 i 54 1140 2004 0000 3802 8292 7047. Za zgodą sprzedawcy dopuszcza się płatności na konto Revolut w ustalonej wcześniej kwocie i walucie.
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach pracy.

Godziny pracy

Pon- Pt: 8-17

Wybrane soboty: 9-16

Niedziele i święta objęte ustawą nieczynne.

§ 4 Informacje ogólne

 Ceny podane w ofertach są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 5 Zamówienia

Zamówienia są realizowane na podstawie wiadomości przesałnej drogą mailową. Za zgodą sprzedawcy możliwe jest złożenie zamówienia inną drogą (np. komunikator Facebook, WhatsApp).

Potwierdzeniem złożenia zamówienia mogą być:

  1. Wpłata na konto sprzedawcy (przedpłata),
  2. Wpłata zaliczki w ustalonej kwocie ze sprzedawcą,
  3. Paragon imienny z odroczonym terminem płatności, 
  4. Wystawienie Faktury VAT z odroczonym terminem płatności (tylko dla firm), 

Uwaga: w przypadku zamówień: produktów, zestawów, akcesoriów nietypowych lub sprowadzanych na indywidualne zamówienie klienta wymagana jest przedpłata całości kwoty zamówienia. Przy zamówieniu, gdzie czas realizacji może zostać znacznie wydłużony sprzedawca może rozłożyć płatność na dwie transze, przy czym zamówienie będzie wysłąne po płatności ostatecznej. W przypadku ww. zamówień zamawiającemu nie przysługuje zwrot wpłaty. 

§ 6 Dowody zakupu

Sprzedawca ma możliwość wystawienia następujących dowodów zakupu: paragon, paragon imienny, faktura VAT, Faktura VAT zaliczkowa.

§ 6 Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
    • Przesyłka na Paczkomat,
    • Odbiór osobisty dostępny pod adresem siedziby Dango MultiTech,
    • Przesyłka kurierska,
    • Wysyłki za pobraniem nie są realizowane.
  2. Klient może skorzystać z następujących rejestrowanych metod płatności:
    • Płatność przy odbiorze kartą lub blikiem,
    • Przedpłata na konto sprzedawcy,
    • Płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
    • Płatności elektroniczne,
    • Płatność gotówka jest niemożliwa.

§ 7 Reklamacja i zwroty

  1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  6. Zgodnie z treścią art. 14 ustawy o prawach konsumenta konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni dokonać zwrotu odstępując od umowy bez podawania przyczyny i co do zasady bez ponoszenia kosztów.
  7. Zgodnie z art. 38, [wyjątki do prawa od odstąpienia od umowy] prawo do zwrotu m.in. nie przysługuje, kiedy:
    1. produkt został wyprodukowane na indywidualne zamówienie klienta,
    1. produkt został zamówiony lub sprowadzony na zamówienie klienta,
    1. produkty zostały zestawione według indywidualnej specyfikacji klienta,
  8. Zwrotom nie podlegają pojedyncze produkty sprzedawane w zestawie, gdzie cena podana jest za komplet.
  9. W przypadkach gdy, towar jest wykonywany lub kompletowany na indywidualne zamówienie, czas realizacji zamówienia może być wydłużony. Termin realizacji zamówienia może trwać do 21 dni roboczych, za wyłączaniem zamówień, gdzie podany dłuższy czas realizacji. O wydłużonym czasie realizacji klient powinien być poinformowany. W ww. przypadku odstąpienie od umowy jest również niemożliwe za wyłączaniem niezrealizowania zamówione w wyznaczonym terminie z winy sprzedawcy.

§ 8 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 9 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  3. Nieznajomość niemniejszego regulaminu nie zwalnia ze stosowania zawartych w nim postanowień.